by amanda

|
Hej igen , jag och lippa har laddat ner High School Musical 3 på datan. vi tänkte kolla på den och sen kankse vi loggar in på datan igen om lippas mamma och hennes kille sover då. för egentligen får vi bara vara inne till 12 efterssom rummen ligger vägg i vägg. vi kankse är inne i smyg som sagt om hon sover då. nyss gjorde vi rumpövningar för att få en fastare rumpa. och så gjorde vi några armövningar och hoppade runt i hela lippas rum så hennes mamma blev as lack :p.
aja nu ska vi kolla på filmen, kanske inte kan skriva imorgon för ska till norrtälje där ska vi bort till några vi känner. för therese pappas tjej bor jue där. jag tar bussen från tekniska klockan 16.05 och sen åker jag hem på söndagen och är hemma innan 12. och då ska jag te stan med lippa och hennes mamma för att lippa ska köpa nya skor och jacka. jag som är överlycklig över att jag äntligen ska få veckopeng hemma hos pappa ska spara inför julen och köpa till alla kompisar. lillebrorsan fyller ju år också så glöm inte att gratta honom den 12/12 . jag kommer få 70 spänn per vecka, alltså 280 i månaden och hos mamma får jag 240 : ) och det är faktiskt ganska bra efterssom jag faktiskt inte är ensam barn . men nu måste jag gå, vi ses pussar & kramar amanda.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: