by amanda

|
Igår var det valborg. Jag var med Matilda efter skolan, vi åkte först in till stan med Jojje, Phille och Svante. Vi skulle köpa SSS byxor till Tildaa. När vi var klara med det gick vi runt i  stan fram och tillbaka och hitta inte. Men till slut hittade vi lite för ni förstår Svante visste ju ;)  Men sen efter det åkta vi hem, killarna gick hem till säg och jag och Tildaa gick först hem till henne och fixade oss till kvällen. SEn åkta vi till björkhagen och där skulle vi möta Leon och Redwan, dom missade två tunnelbanor så vi fick vänta i 20 min :) När dom kom så gick vi först till peters park. Där såg vi Lucas och Ivar så vi stannde där och prata lite med dom sen tänkte vi gå till Martin, men när vi kom dit så var han inte hemma så vi väntade på hans gård. Efter ett tag kom Annie och Lippa, vi var på hans gård ett tag och typ prata lite. Sen kom några 95:or och började prata med oss. En stund senare var Annie och Lippa tvungna att gå, och precis då kom Martin och hade köpt pizza. Leon och Redwan blev såklart suktade så dom följde med upp och åt med Martin. Jag och Tildaa skulle också äta så vi gick till min mamma och åt nudlar. När vi var klara så gick vi till Martin, Redwan och Leon igen för dom hade redan gått dit där vi skulle fira valborg. Påvägen dit så kom en kille fram till mig och frågade om jag spelade i kbk för jag hade kbk kläder på mig. Vi tog sällskap med dom till fältet, påvägen när vi pratade visades det att jag hade träffat honom förrut. Men i allafall sen när vi kom till fältet och mötte dom andra killarna. Så hade tydligen den där killen och Martin bråkat förrut så som började bråka igen. Precis då kom alla hans kompisar och våra också. Så dom var först typ 10 och vi 6, men vi gick därifrån, sen när Annie, Lippa, Olivia, Matte, Max, Natou, Ivar och Runa kommit började dom kasta vatten ballonger på oss. Vi bråkade typ med dom och alla stog och kaxa. Efter typ en timme så gick den där killen fram till Martin och sa fred sen slutade dom hålla på. vi började ta lotter och sånt där. Det var rätt tråkigt först men sen så kom Hektor och Noah också så vart fett många. Men i slutet började alla ta lotter. Alla tog slut på sina pengar förutom jag som hade alla mina kvar för jag ville inte köpa sånt där skit för det var typ omöjligt att vinna. Sen kom Leon och Lippa fram till mig och frågade mig om dom kunde få en tia och köpa en lott tsm det fick dom ;) Lotten gick ut på att man skulle få så många tigrar som möjligt, alla som hade vunnit hade bara fått en tiger och vann bara en liten apa. Men Lippa och Leon vann ju såklart två tigrar och två stora apor. Leon gav en apan till sig själv och den andra till Tildaa. Efter det gick några hem och till slut var det bara jag och Tildaa kvar vi skulle sova över hemma hos mig. Vi ringde Leon och frågade om han ville ha skjus i bilen med mig och Tildaa så han skulle slippa åka tunnelbana hem helt själv klockan 22:10 . Han ville det så vi gick och mötte honom och sen ringde pappa och fråga vart vi var så han skulel kunna hämta oss. Sen skjusade vi hem leon och så åkte jag och Tildaa hem och kolla på tv :)
Roligaste kvällen fan, vi var fett många, glömmer det fan aldrig <
3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: