by amanda

|
hejsan, idag var jag med lippa leon och adam. vi hade väl ganska kul, adam har klippt sig och det såg jag nue . leons hår lång platt , haha jätte gulligt :p fast det regnade jue så det förstår man . haha men jag har blivit jätte torr för att jag använder för mycket smink , så från och med imorgon får inte jag använda smink längre. så jag var på apoteket idag och köpte en ansiktskräm så jag skulle kunna ha smink i alf men han på apoteket sa att jag inte skulle det -.- jag ba men suck :s , men jag måste gå. pussar / amanda.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: