by amanda

|
igår asså, vi hade så jävla kul. ett minne för livet. jag och tilda var hemma hos mig när jag och lippa hade mött henne, men lippa gick hem till annie för att dom skulle handla mat inför kvällen. jag och tilda var altså hemma hos mig . när vi skulle gå därifrån bad jag tilda ta sina jultidningar hon beställt av mig x) (a) men hon ville inte :s hon ba nej jag har ingen väska så jag hämtar dom en annan dag :s jag ba men ta en påse då för jag måste ha mina pengar, hon ba men nej . jag ba men palla vara egoist, hon ba så smällde hon igen min ytterdörr och sprang hem. jag ba men aha , jag skulle jue hem till henne , men i alf så fick jag ta hennes jutidningar då. men jag pallade inte gå hem till tilda så jag ringde elin så gick jag hem till henne . när jag kom dit ringde tilda elin och ba kan du komma till mig, elin ba men är inte du med amanda, hon ba men asså amanda blev as sur , ( så berättade hon allt men hon överdrev som fan ) . i alf, sen tilda ba jag ringer henne . direkt efter ringer tilda mig och ba vart är du . jag ba hemma, hon ba ska inte du komma på festen , jag ba nej , hon ba varför, jag ba jag fick ont i huvudet när du skrek. då lackade tilda och la på. sen ringde hon elin igen och ba asså hon är as sur och sa att hon fick ont i huvudet och inte skulle komma till festen för att jag skrek så högt. elin ba okej jag ringer henne. sen tänkte vi ut vad vi skulle säga , sen ringde elin upp igen . och sa till tilda att jag bråkade med min mamma, och att det hänt lite saker så att jag var  jätte ledsen och hade ont i huvdet. och att jag skulle komma till henne så vi kunde prata . så elin inte kunde komma till tilda. tilda ba okej sen la dom på. elin gjorde sig klar sen började vi gå mot lokalen. påvägen dit ringde vi farid och ba hej , han ba hej vem är det , vi ba din kompis, han ba susanna? vi ba aa , han ba okej vi ba träffas ? han ba aa , vi ba okej men kom till bagis tunnelbana om 10 min . han ba okej. haha i alf sen när vi kom till lokalen så berättade vi för matilda att vi drev och att jag var hos elin hela tiden . haha hon ba meh . sen åt vi julmat , lyssnade på julmusik och pratade lite  : ) efter det körde vi någon jävla grej att jag och lippa skulle sätta på en låt och sen skulle vi stoppa och då skulle elin tilda och annie fortsätta att sjunga på låten. haha sen dansade vi lite och så. sen ringde vi farid igen och då bad vi han komma tillbagis tub direkt, han ba okej men du var inte där förra gng, vi ba jo men jag trodde du mennade skarpnäck, han ba aha okej men jag kommer. då sa vi mm sen la vi på. vi ville såklart gå dit och kolla om han var där då vi gick dit och kom på att vi kunde köpa glass också, så det gjorde vi. annie ville inte följa med så hon väntade på oss så länge, när vi kom te centrum var han inte där än så vi gick in på konsum och köpte glass så länge. när vi kom ut efter vi köpt så var han fortfarande inte där, så vi ringde honom och då var han nästan där. jag väntade 1 min sen gick jag tbx te annie . lippa tilda och elin stannade där tills han kom, och när han  kommit kom dom tbx te mig och annie. vi dukade och se åt vi glassen . efter det lyssnade vi på musik och sådär sen gick elin för att hon skulle hem. vi satt kvar där och chillade, sen smsade en jävla tönt mig och sa att han körde klädpoker med en massa tjejjer, jag ba själv har man nakenfest med as många . han ba skicka bild jag ba nej :s haha sen ringde vi adam salkert och pratade med han och oliver det var skit kul . sen när klockan började närma sig 11 så var vi tvunga att gå upp i lägenheten igen . jag tilda och annie skulle nämligen sova hos lippa. sen när vi var uppe i lägenheten chattade vi lite, och jag började typ bråka med nea så gör typ det nu också. leon sa förlåt sen, typ och jag också. men vi bråkar typ nue igen  . men hos lippa kollade vi på film, och sen sov vi. jag typ lackade och sov i soffan medans dom sov i sängen . på morgonen alltså idag blev vi  väckta kl. 9 för att sen gå till lokalen och städa. när vi städat så gjorde vi oss i ordning för att sen gå till skolan, för att det var julmarknad där och jag lippa och annie skulle stå i kassan . tilda hade fotbollscup. i alf när vi stått klart kom dess livv saga hempa och leon te våran skola. jag bråkade med leon så jag sa inte ens hej  te han. men i alf efter det så stog vi bara utanför skola. leon och hempa vågade inte komma fram till oss för att vi stog där med svante joel och phille. haha sen skulle typ i alf jag annie och lippa träffa adam, vi sa det te leon. då ringer självklart leon te adam och frågar om dom ska träffas och adam säger ja -.- haha vi tjejer följde efter dom. vi fortsatte typ så hela dagen, men nu orkar jag inte skriva mer. jag sitter i alf hemma hos mamma och bloggar och försöker chatta med leon. men aja , pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: