by amanda

|
Hejhej , vad gör alla ? jag sitter hemma och gör läxan -.- sjukt tråkigt. försöker få min syster att hjälpa mig men hon pratar i telen med en kille . engentligen skulle jag vara med annie och hempa. annie kunde inte, och jag vet inte varför jag inte var med hempa själv. men jag behövde ändå göra läxan . provet idag gick jätte bra, men har matte prov på fredag igen så måste öva på det också. haha men nue ska jag gå, pussar amanda. dagens bild är på my.

jag älskar dig barndomsvän <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: