by amanda

|
Hejsan ,  nu sitter jag hemma hos min pappa med lippa & max. dom kör guitar hero medans jag gör läxan och sitter framför datan. vi har matte prov imorgon men jag orkar inte öva. emma var i skolan idag igen , och vi satt i en & en halv timme och pratade. jag lippa elin annie tilda och emma. sen vart vi vänner, och jag hoppas det här är en bra början på att vi slutar bråka nu . jag bråkar fortfarande med leon, jag har försökt prata med honom men han vill inte. jag kan inte göra så mycket mer, så jag ska låta han vara så får han komma till mig sen när han vill bli vänner igen . jag kommer i alf alltid ta emot honon sen när han vill ha tbx mig i sitt liv. aja tills dess får jag nöja mig med hur det ligger till. igår så lackade en kille på mig och sa att han skulle skicka folk på mig fast han inte känner mig , aldrig träffat mig eller vet hur jag ser ut i verkligheten . han är fan störd, aja pallar inte ta åt mig . Leo, i min parell klass känner honom. Kommer han emot mig med sina kompisar någon gång, om han nue får tag på mig så kommer jag kräva från leo att få nummret till hans föräldrar : ) haha , han får skylla sig själv då. jag har blockat han så han får inte tag i mig just nu i alf, om inte leon , becca eller någon annan ger mitt nummer te han . men jag hoppas inte det för då kommer jag aldrig förlåta den som gör det . aja men nu måste jag gå, ska lägga in bilder på bilddagboken . pussar amanda. dagens bilder är från julmiddagen .
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: