by amanda

|
hejsan , idag var dagen verkligen inte värd att leva . skolan var sådär, efter skolan var jag med hempa och lippa, lite senare med marko . vi var mest ute, vi hade ganska kul. men efter det , helvetet brakade låss. jag och lippa gick hem och åt, sen kom phille svante joel petter och matthew ( elr hur han stavas ) hem te mig . när dom kom gick vi ut, vi gick förbi leon och precis när vi gjorde det så stannade killarna och började peka mot leon som satt i sitt rum och såg oss. sen började dom skrika leon. jag började bråka med leon igår kväll så han skyllde bara på mig fast jag inte gjorde ngt . i alf, jag sa förlåt och bad han komma ut så vi kunde prata, jag ville verkligen inte bråka med honom. han som betyder så otroligt för mig. i alf så ringde jag denise sen som var med livv. dom gjorde inget speciellt så vi träffade dom , och var med dom en stund. sen gick vi iväg och dom gick till leon, vi var på ängen och där var dom . vi hörde vad dom sa och leon sa så jävla mkt om mig , och jag fick även höra så mkt annat från andra som folk sagt . jag är hemma nu i alf med lippa, jag orkar inte skriva mer . men jag chattar med leon nu och vi bråkar. jag hoppas verkligen vi hittar tbx till varandra där vi var förut ngn gång igen , jag saknar honom enormt . men aja dagens bild är en bild som elvira gjort för ett tag sen på henne och mig . pussar.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: