by amanda

|
hejhej, skoldagen var sådär . det hände inget speciellt direkt men det är jue aldrig kul i skolan liksom. men efter skolan gick jag matilda lippa och elin hem till mig. karro vart skit sur för att jag kom hem med 3 kompisar idag igen . hon typ lackade och höll på. hon lyssnade på en massa jävla rock låtar på högsta volym på datan så jag fick fett ont i öronen . elin och matilda tyckte dom var bra :o haha . aja men sen gjorde vi varsin macka, jag och filippa åk makaroner och tilda och elin nudlar. sen gick karro för att hon skulle på rock konsert . en halv timme senare alltså kvart i 4 gick matilda och lippa. matilda för att hon hade träning och skulle göra läxor. och lippa för att hon skulle vara barnvakt. kl. 4 hämtar mamma mig och elin. hon skujsar hem elin sen åker jag och mamma till kärrtorps centrum och hämtar mina jultidningar som nu har kommit. sen gick vi in på ica och köpte glass : ) sen efter det gick vi in på second hand för att mamma ville kolla lite sen var vi tvugna att gå så att inte glassen skulle smälta . vi åkte efter det till pappa för att lämna jultidningarna där, och så sorterade vi lite så jag visste vilka tidningar som var vilkas . och så tog vi jultidningarna till dom jag sålt till på mammas sida. i alf så efter det åkte vi hem men innan vi gick in i lägenheten gick vi till tvättstugan och bokade en tid imorgon kl. 7 för att tvätta min smutsiga jacka . haha sen gick vi hem och åt middag . sen gick jag in på datan och ladda ner nya msn. lite senare ville mamma att vi skulle gå till dalens centrum för att hon glömt köpa tv -tidningen . vi gjorde det och så köpte vi en till glass till mamma för den vi köpte innan äter inte hon för att det är för mkt socker i :p -.- aja men nu sitter jag i alf hemma, jag bloggar och ska snart logga in på facebook och bilddagboken. passa på att " adda " mig, bilddagboken : ddumdum @ & på facebook : amanda lindstrand @ aja hej då , pussar <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: