by amanda

|
hejhej , skoldagen var sådär . jag & lippa började bråka med elin och tilda som fan . jag pallar inte förklara varför . men dom sa så mycket till oss, vi också . jag vart så jälva sur på tilda, så jag sa att jag inte kände henne . & hon vart typ skit ledsen . aja men sen åkte jag & lippa in till stan för att leta efter jeans till mig . jag letade som fan och provade över 10 jeans . men jag blev bara nöjd med ett par och det var nudie byxor. dom är skit snygg, svarta & annie har lika dana . men min syrra typ lackade hon ba du får inte köpa sånna för det är mitt märke :s jag ba ursäkta? aja vi ska köpa med farmor och hon säger att jag får köpa dom om jag vill så jag pallar inte bry mig vad karro tycker. sen gick i allafall jag & lippa och åt på donken , sen åkte vi hem . nu sitter jag hemma , bloggar och chatta med några olika . jag bråkar fortfarande med leon och igår frågade han mig vem min lillebror var ? -.- </3 aja ska gå pussar amanda.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: