by amanda

|
Hej allihoppa, jag hoppas det är många som gillar min blogg och läser när jag skriver för jag lägger faktiskt ner jätte mycket jobb och tid på den. om 11 dagar fyller leon år, efterssom han fyller år den 12 och det är den första idag : ) varje år har jag firat ny år med ett par speciella personer, alltid hemma hos mig . i år ska det tydligen inte bli så : ( dom säger att dom kanske ska fira med några andra och therese vill typ att vi åker till några andras land och firar där.. men det vill inte jag och karro, så i sånna fall följer jag inte med ! i alf , jag slutade 10 över 2 idag, nea och filippa väntade på mig och annie efterssom dom slutade kl. 1 , och vi skulle vara med dom. när dom kom till våran skola stog vi först där och pratade lite, sen gick vi vidare mot centrum. nea skulle åka till stallet kl. 3 , så hon åkte klockan 3. filippa skulle på dans kl. 4 och annie skulle vara hemma kl. 4. så kvart över 3 började vi gå mot bagis för filippas dans var där. vi tog vägen förbi annie så hon kunde gå hem samtigigt. sen fortsatte jag och filippa. när vi var i bagis och hon kunde vägen så gick jag för jag ville också hem : ) när jag kom hem var nick och karro här, dom satt framför datan så jag la mig i soffan och kollade på tv. efter typ 20 min somnade jag . haha sen väcker karro mig och säger att jag kan gå in på datan :o haha dete gjorde jag i alf , så nu sitter jag jue här. jag har haft mitt huvud på något kostigt sätt så jag har som två sträck på kinden, haha men nyss köpte också min pojkvän hampus vip platina till mig . : ) men nu måste jag gå, farmor och perre kommer på middag , så måste fixa till mig lite . pussar amanda, §
dagens bild är på filippa och hennes sköthäst, jbell ( tror jag den heter )


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: