by amanda

|
hejsan allihoppa. jag förstår verkligen inte hur det här gick till . leon säger alltid till mig att jag ska berätta precis allt för honom, men han berättar ingenting för mig. igår blev han tsm med cornelia, men han berättade ingenting för mig, inte cornelia heller. jag fick reda på det genom internet. jag kallar inte det riktig vänskap direkt, att jag ska berätta allt för honom men han ingenting för mig . jag är otroligt irreterad på honom nue, jag har försökt smsa honom men han svarar inte . idag efter skolan åkte i alf jag tilda lippa och elin till muffins fabriken i skanstull och fikade där . vi satt där i drygt 2 timmar sen gick vi in på Åhlens och kollade på parfymer. efter det åkte vi hem för att lippa var barnvakt . vi åkte till bagis och sen gick lippa. jag gick till solariumet i kärrtorps centrum och mötte annie där för att hon var där och väntade på sin mamma som solade. elin och tilda gick hem till elin, och vad dom gjorde sen det ´vet jag inte . jag och annie gick i alf hem till henne sen, jag åt middag där och kollade lite på youtube . sen kollade vi på Mamma Mia , och efter det var jag tvungen att gå hem. vi hann inte se hela men vi ska se mer sen , men nu ska jag gå, ska nämligen skriva på en annan blogg. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: