by amanda

|
hejhej, sitter hemma hos pappa med linnea. äter godis och chattar med några . & bloggar såklart : ) idag vaknade jag halv 1 och vart klar 1. jag och linnea träffades halv 2 och åkte in te stan . där gick vi runt i typ en timme och letade efter ett cafe, men vi hittade inget så vi köpte en brownii på 7-eleven. efter det åkte vi hem te mig & 10 min senare kom ella . vi körde typ alla mina spel på playstation. typ 2 - 3 timmar senare gick ella hem .. min släkt på pappas sida var hos oss och firade karro, så jag och linnea fikade lite med dom sen gick vi hem te henne för att hämta grejer. hon har typ 1000 filmer seriöst så vi tog med oss 4 stycken . jag skriver senare om vad dom heter och vad dom handlar om. men nu måste jag gå, pussar amanda. dagens bilder är några jag skickat från linneas och ellas mobil idag : ) <3
   
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: