by amanda

|
hejhej , sitter hemma och gör absolut ingenting . karro fyller år så vi var inne och sjöng för henne imorse och nu väntar vi på släktingarna som också ska fira henne : ) jag började nyss bråka med tilda för att hon håller på med en massa saker . IGEN -.- aja jag kankse ska vara med annie och olivia von walden senare om det är okej för olivia . jag bråkade typ med henne förut och har inte pratat med henne på säkert en månad '/ aja måste gå nu , pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: