by amanda

|
HejHej alla, jag vaknade för typ en kvart sen alltså kvart i 2 : ) haha gick nämligen och la mig 3 igår. jag kunde inte logga ut för jag bråkade med leon så jag fastnade framför datan . haha han kallade mig jävla äckel & tjockis med special hjälp. jag sa saker till honom också menmen x) idag vet jag i allafall inte vad jag ska göra, jag skulle vilja träffa någon och åka till farsta men vet inte vem . pappa tess och kalle ska åka iväg någonstans och karro är hemma med marcus/markus som sovit här. men nu måste jag gå, har fått många gb:n på playya . föresten så började jag bråka med cornelia ännu mer också, hon ba att bli vän med dig från första början är ett misstag jag inte tänker göra om :s aja pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: