by amanda

|
HejHej, jag blev väckt klockan 11 med flit för att jag skulle träffa fanny, men hon var inte vaken då så jag somnade om till klockan kvart i 1. Och hon vaknade klockan 1 x) haha, aja när jag i allafall hade pratat med henne gjorde hon sig klar och jag är precis klar, ska bara borsta tänderna. efter ska vi mötas någonstans och säkert göra något men jag vet inte vad. jag måste vara hemma klockan 5 för då kommer våra gäster. jag skriver mera ikvälll annars skriver jag imorgon. pussar amanda <3 ( gott nytt år alla ) juste jag har gjort en devote blogg också, och just nu kommer jag skriva på båda, men snart kanske jag bara använder en av dom, aja vi får se hur det blir. den heter i allafall http://ddumdum.devote.se så sök gärna : ) dagens bilder är på söta Kantima, Denise & Olivia <3
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: