by amanda

|
HejHej, direkt när jag kom från mamma igår och jag precis ätit middag ringde Hanna och frågade om vi kunde träffas och sova över, klockan var 7 då. Jag sa ja och sen skulle vi mötas i kärrtorps centrum. Hanna var först nere i själva centrum fast då hade inte jag kommit och det stog några " läskiga " killar vid tunnelbanan så Hanna gick upp och väntade vid Konsum. Jag kom typ 5 minuter senare och visste inte att Hanna var där och jag kunde ju inte ringa heller för hennes mobil var hos hennes mormor. Haha sen efter en halv timme ringer min pappa mig på mobilen och säger att hon står uppe vid Konsum, haha så jag går dit. Och så när jag ser Hanna så kommer hon springandes emot mig och berättar att hon stog nere i centrum först men fick ringa från Konsum telefonen hem till mig så att min pappa ringde mig. Haha, aja sen gick vi till videobutik brevid centrum och hyrde 2 filmer. " Mamma Mia " & " The hottie & the nottie " : ) haha båda var skit bra. Mamma Mia hade jag bara sett halva av förut och The hottie & the nottie ville jag se förut med Elin men det var en hyrfilm på den videobutiken. Haha aja , sen gick vi till björkhagen för vi skulle sova hos henne, sen när vi kom dit gick vi in i hennes brorsas Antons rum, han skulle nattgibba eller vad det heter (a) så vi fick vara inne i hans rum och vi sov även där inne. Men först så körde vi något sång spel på deras wii, sen kollade vi på Mamma Mia, under filmen åt vi lite pasta och glass : ) Haha fast inte tillsammans såklart. Sen körde vi en grej med någon kudde och sen såg vi på halva andra filmen, för vi fick inte se på hela filmen för hennes mamma tyckte klockan var för mycket fast den bara var 1 x) Men i allafall sen så låg vi i hennes säng och båda vi fick dampskratt för vi hade skit kul. Vi lekte kuddleken igen och sen så pratade vi lite och så , haha och sen klockan 3 somnade vi : ) <3 Klockan 11 nästa morgon väcker Hanna mig och hennes mamma och pappa är och åker skridskor, och hennes brorsa sov i Hannas föräldrars rum. Vi kollade klart på filmen och den var skit bra, den handlade om en tjej som var snyggast i hela staden , och hennes bästa kompis som typ var den fulaste : ) haha och hon den snyggaste vägrade att gå ut med någon förän hennes bästa kompis hittat en pojkvän. En kille som gick i första klass med tjejen som var snyggast söker upp henne och försöker göra allt för att hon den fula ska få en flickvän. Han ljuger och spelar ngn som han inte är, och det inser den snyggaste så hon dissar typ honom, och efter ett tag inser han att han inte kan ge upp redan. Men plötsligt kommer det en kille som verkar försöka impa på den fula och han fixar henne så hon blir fin och ser ut som vem som helst annan : ) haha sen slutar det skit bra men ni får se på den själv : ) <3 aja sen gick vi in på datan och efter det åt vi frukost. Jag skulle egentligen vara med Elvira idag men hon svarade inte så jag och Hanna åkte in till stan, och där köpte jag ett  nytt linne : ) haha och hon ville köpa en tröja från gina fast den var för dyr, hon saknade 10 kr x) hahah sen åkte vi hem till mig, och klockan 6 när hon precis skulle hem och jag skulle följa henne en bit så skulle vi äta så jag kunde '/ men jag måste gå nu, jag skriver kanske senare annars skriver jag väl imorgon om jag hinner. haha det kommer jue såklart vara fest här hemma, & gott nytt år alla mina älsklingar : ) pussar amanda <3

     
Hanna

Men tack att due tar finaste bilderna ! :P <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: