by amanda

|
du var den ända för mig, du var mitt allt.
min livsglädje, jag klarar mig inte utan dig.
jag behöver dig. dig och din värme som värmde
mig när jag frös. jag glömmer aldrig alla minnen
med dig. du vägrar så jag kan inte göra något annat
än att gå vidare. jag vill men jag tvingas, jag är
 otroligt besviken på dig. du svek och jag blev sårad.
du rev upp ett sår i mitt hjärta och bara du kan läka det.
förlåt, men det här kommer inte funka längre. du valde, inte
jag. men kom ihåg mig för den jag var, för jag älskade dig
mer än någon annan. jag älskade dig för den du var, och jag
hoppas du vet att jag mennar det. i will always love you, but i can't !
ELAS

kommentera mina inlägg och om du tycker jag skriver dåligt/bra samt vad jag ska förbättra :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: