by amanda

|
HejHej, jag blev väckt tidigt och då gjorde jag mig i ordning. sen åkte jag pappa therese och kalle ut till landet för att kolla ut stugan, karro stannade i norrtälje eftersom hon skulle på bio med en kompis hon känner som bor här. jag fick inte åka hem idag och kommer förmodligen inte få imorgon heller men jag ska försöka tvinga pappa -.- på landet direkt när vi kom dit gick vi ner till vattnet, det var is men typ bara 2 centimer tjock. sen gick vi genom en skog som kallas trollskogen x) haha, sen gick vi hem till farmor och perre som också har landställe där och fikade. sen efter det gick dom ner till stranden och jag stannade hos farmor. klockan 4 gick jag till farfar och karin ( oxå landställe där ) och så åt vi middag där, vi stannade där en stund efter maten och bara pratade sen åkte vi hem. vi kom hem för ungifär en timme sen och då kollade jag på tv, och nu bloggar jag, chattar och är inne på pea. men jag måste gå, fast dagens mest saknade tjej är elvira bästevän. jag älskar dig. pussar amanda.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: