by amanda

|
hejsan alla, nu är jag hemma hos min mamma med lippa och vi äter frukost. jag ska snart träffa elin och tilda. för vi tjejer har jue julmiddag idag i en lokal vid lippa. ( jag lippa elin tilda & annie ) vi kommer ha så jävla kul . sen ska jag och tilda sova hos tilda, och elin lippa och annie sover hos lippa . jag skriver mer sen om vad vi gjorde. jag orkar inte med att bråka med leon längre så jag sa till honom att han ska tänka efter och när han bestämmt sig om vart han vill ha mig så ska han komma till mig . han ba okej hejdå . jag ba aha . asså det här är det svåraste jag gjort i hela mitt liv, jag vill inte det här i egentligen . han håller våran vänskap i sina händer nue, och det är hans val . jag har redan bestämmt mig för att jag vill att det föralltid ska vara vi två, men han vet väl typ inte . </3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: