by amanda

|
HejHej, vaknade nyss av att pappa ringde och väckte mig. jag gick direkt upp och duschade , sen efter det klädde jag på mig och nu sitter jag framför datan. igår sa både jag och leon förlåt till varandra men jag är inte så säker längre, jag vet inte om jag vill men vi får se hur det blir. jag ska i allafall ta en buss med karro från tekniska högskolan klockan 2, till norrtälje. där blir vi hämtade och åker sen direkt till några kompisar där, för vi är bjudna på lunch / middag haha jag vet inte. jag vet inte om jag kommer ha någon data, har jag det skriver jag såklart imorgon och kanske mer ikväll, har jag inte det så når ni andra mig på min mobil : ) jag kanske åker hem imorgon .. annars vet jag inte när jag kommer hem. men nu ska jag äta frukost, pussar amanda.
dagens outfit : ) <3

linne : jc
kofta : fred perry
byxor : nudie


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: