by amanda

|
HejHej, när jag vaknade idag halv 1 så gjorde jag mig i ordning så fort jag kunde för att jag skulle träffa annie sen. hon kom nästan hela vägen till mig och när jag sen mött henne så gick vi hem till runa. linn skulle vara med också men hon svarade inte. när vi kom till runa visste vi inte vad vi skulle göra så vi gick och pligade på cornelia men hon var inte hemma så vi gick tillbaka till runa igen. där busringde vi några x) sen kom hennes familj hem och annie skulle ändå hem så jag och runa följde henne. men tydligen skulle runa hem dirket efter så vi följt annie så jag följde med hem till annie en stund. när vi kom hem så satt vi framför datan en stund, sen skulle annie äta så jag väntade på hennes rum. klockan halv 5 gick jag därifrån påväg till min mamma för att mormor skulle komma för att äta hos oss. när vi ätit gick jag in på datan och sen fikade vi. efter det åkte mormor hem och jag gick till datan igen. efter ett tag kollade jag på tv och nu sitter jag framför datan igen. men nu ska jag gå, pussar amanda.
dagens bild är på my & cornelia. <3 ( bilderna från julafton kommer ngn annan dag )



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: