by amanda

|
HejHej, god jul alla. Min julafton har vart toppen, den bästa på länge. jag blev väckt klockan 12 av pappa för att sen äta frukost med familjen. Det vart gröt men jag har tröttnat på det så jag åt typ ingenting. 10 tuggor högst -.- sen gick jag in på datan en stund men hann inte skriva blogg då, sen loggade jag ut och gjorde mig i ordning för halv 12 kom våra gäster. först firade jag med pappa och släkten på hans sida. det var jag karolina kalle therese pappa, farmor och hennes kille, farfar och hans fru. vi var inte så många i år, för en grej men jag orkar inte förklara varför. vi åt jul lunch och pratade och sådär. sen gick jag och karro ner och körde singstar, efter det kollade vi lite på tv:n. och sen kom tomten, när min farmors kille som vart tomten kom tillbaka så tog vi fram fikat och satte oss framför tv:n. jag delade ut paket och sen vart det lagom till kalle anka. efter kalle kom mamma för att hämta oss och sen åkte vi till mina kusiner. där var det jag mamma karolina mormor mina 2 kusiner min halv kusin, morbror och hans tjej. hennes mamma och hennes kille. och hans barn, haha om ni fattar. vi kollade på tv och tog det lungt sen åt vi jul middag. efter det gick jag karro emma och felix ut och körde burken x) emma ( kusin ) felix ( halvkusin ). sen när vi kom in kom tomten och vi öppnade varsit paket av honom. efter det fikade vi sen öppnade vi paket igen. efter tog vi det yttligare en gång till lungt och efter ett tag körde jag och emma några spel. efter skulle vi åka hem, vi skulle skjussa mormor hem så vi passade på att gå in till henne en stund. där åt jag och karro varsin avokado och vi åt alla lite godis. sen pratade vi lite och efter åkte vi hem. när jag kom hem fixade jag mitt rum och städade lite, nu är jag faktiskt nöjd : ) nu sitter jag framför datan och bloggar och måste precis gå för att mamma lackar. bilder från idag kommer imorgon. men först måste jag bara säga vad jag fått. jag har fått, 2 parfymer, en fred perry tröja, en nytt duntäckte, en LCD tv, 500 kronor, presentkort 500 på jc, present kort 400 på gina, 3 nya speglar, mascara, ngn bodylotion sak + tvål, hårspray, toblerone , morgonrock, 2 bh:ar och ett par trosor, 2 tröjor från gina, en tröja där det står " mandah <3 pappah " på, en pyjamas tröja, nudie byxor, sune bok, halsband, och lite mer jag inte orkar räkna upp. men nu ska jag gå, pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: