by amanda

|
hejhej, linnea gick nyss hem och jag kunde inte skriva mer blogg igår för internet lackade. vi såg i allafall bara två filmer för vi hann inte mer, efter halva andra filmen somnade linnea. haha när filmerna var slut fick jag städa undan allt för jag ville inte väcka linnea, hon var as svårt lättväckt. hon låg på tre kuddar och två filtar, och jag klarade av att ta bort alla kuddar och täcken för att städa klart utan att hon vacknade. fast hon låg med hela tygden på dom. jag kommer inte ihåg vad filmerna hette, men den första handlade om några tjejer som dejtade samma kille, han är populärast i skolan . och tjejerna fick reda på det och bestämmde sig för att göra en slags hämnd tillbaka, för att bevisa hur det känns. den nya tjejen i skolan, ska få låtsas gilla honom och sen på hans födelsedag visa en film dom spelat in under tiden hon dejtat honom .. men han blir kär i henne på riktigt och på hans födelsedag berättar hon allt som hänt men hinner stänga av videon innan man hinner se hur dom lurat honom o.s.v den andra filmen fattade jag inte riktigt vad den handlade om för vi såg på engelska & jag är inte så bra på det .. (a) aja men det var ganska mycket karate & båda filmerna var skit bra. idag ska jag i allafall vara med elin, jag vet inte vad vi ska göra men vi hittar väl på något . och sen på kvällen ska jag pynta julgranen : ) pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: