by amanda

|
hej alla - sitter hemma och övar till provet. var nyss med ella, vi var inne i stan sen åkte vi hem te mig och gjorde pannkakor. har nyss laddat över bilder från mobilen till datan . här kommer dom, pussar amanda.
           
bild 1 : ella.
bild 2 : jag.
 bild 3 : annie.
bild 4 : dess & saga .
bild 5 : denise.
bild 6 : olivia
bild 7 : dess
bild 8 : dess livv & saga
bild 9 : dess & livv
bild 10 : saga
bild 11 : olivia
bild 12 : dess & livv


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: