by amanda

|
Nu är jag typ på landet , jag sitter framför min farfars data för min pappa glömde våran hemme ;) Men kommer hem imorgon alltså på söndag och sen börjar ju skolan på mondag -.- Det kommer bli fett tråkigt fast ändå kul att träffa alla kompisar igen :) Dom som jag älskade otroligt mkt värkar typ sura på mig. Två stycken har tagit bort sina pressar
om mig, och den tredje har tagit bort mig från sina parametrar. plus så glömde min bästis mig på sin blogg hon skrev upp alla hon var med på ung08 förutom mig -.-  aja men i allafall så är jag typ osams med leon igen jag vet inte varför men han är typ sur på mig  IGEN men hoppas att vi blir kompisar sen igen. Men jag skulle vilja tacka mina bästaste systrar som aldrig svikit mig, som stått ut med mig genom vått och torrt, eld och vatten, dag och natt.
Som aldrig svikit mig som alltid vart riktiga vänner. Angelica, Filippa & Matilda.
Seriöst nu jag älskar er otroligt, lämna mig aldrig jag gör allt för er bästisar !
Pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: