by amanda

| Vardag
Idag skulle jag vara med Becca själv men när jag mötte henne i tunnelbanan var hon där med en killkompis och hans två kompisar så jag blev tvungen att vara med dom med ; ) Fast det gjorde inget. Sen gick vi till fyren men det var blött överallt så vi gick tillbaka till centrum istället. Då kom jag på att jag ville visa Becca vart Ida bodde så vi gick till henne sen när vi var där så ville Becca se vart Martin bodde så vi gick till honom och sen ringde vi honom och bad han komma ut men han ville inte. Men vi hade inget annat att göra så vi stannade kvar där tills Becca fick sms av Madde att dom var där i närheten så vi mötte dom och dom sa att dom hade sett Ida och hennes mamma så vi började springa efter ;) När vi kom fram till björkhagens centrum så sitter Ida där själv med sina hundar så vi tänkte gå fram men ångrade oss när vi såg Kenny och Jocke komma, plus så var hennes mamma inne i affären :P men i allafall så tog jag Becca Kenny Benny & Jocke tunnelabanan och Madde cyklade, vi åkte till skarpnäck så då tog Madde cykeln dit :) Sen gick vi till centrum och så kom typ fett många. Då tog dom tunnelbanan till bagis men madde hade ju cykel så jag cyklade med henne dit sen gick alla vi till bagis centrum och vad där resten av kvällen det var fett roligt. Men i allafall så hade jag bestämmt att jag skulle sova hos Fanny imorgon men bara för att pappa tvingar mig till landet så kan inte jag. Men jag ska bara var där över helgen men kommer ha datan med mig.  fjag vart fett sur jag blev på pappa, jag skrek fan i hela huset (a) puss amanda.