by amanda

|

HejHej, idag lackade jag röv på Micke, Jojje, Svante, Erik, Phille & Petter. Jag vet inte varför men asså varje dag i skolan så kramas vi och idag bestämmde jag mig för att om dom ville krama mig så får dom ta första steget och inte jag som alltid gör det. För om jag inte kramade dom så hade jag ju bevis på att dom inte kramar mig för att dom vill det utan för att jag börjar och dom inte vill dissa. taha töntigt jag vet men så tänkte jag. aja när det sen var rast så bara stack dom och vi är ju alltid med dom så vi följde efter och skrek vänta, och dom hörde men brydde sig inte. Så vi bestämmde oss för att stanna bakom huset och sen följa efter dom . Men dom såg lippa så dom stannade och bara stog där, så då bestämmde vi oss för att gå rakt in i dom men när vi kom så gick dom också vi ba aha. Sen när vi var i tunneln stannde vi och skrek dissare, då sprang dom typ iväg så vi sprang efter. Men när vi kom upp ur tunneln var det ingen där vi kollade oss runt mensåg dom inte. Vi gick 3 meter fram och då ser man dom springandes en bit bort. Sen började dom springa mot fotbollsplan upp i skogen. Vi pallade inte springa efter så vi gick upp i skogen. När vi kom upp så såg vi dom bakom berget och dom såg oss så då sprang dom iväg igen, och helt plöstsligt var dom borta igen -.- Då skrek vi omogna och dissare sen gick vi tbx till skolan och körde svarta madamm på tjejtoan . :) taha sen när vi gick ut och rasten nästan var slut så kom dom och innan hade vi bestämmt att vi skulle dissa ignorera och vara sura resten av dagen. Det gick asbra på lektionen men som smsade oss hela tiden och frågade om vi var sura och varför vi ignorera men vi svarade inte. aja efter lunch och vi hade rast igen så såg vi dom igen vid skogen så vi gick efter. Då stannade dom och ba kom då. Vi ba aa visst sen vart det ett jävla kring , tjejerna mot killarna. Annie hade hittat en sopborste påvägen dit som jag sen tog ifrån henne och sprang iväg med och jagade killarna och slog dom nästan det hårdaste jag kunde, medan dom andra slängde kottar på varandra -.- aja Petter fick typ damp på mig och tog borsten ifrån mig och sen kastade den till Micke och han sprang för livet med mig efter. ;) taha när han stannat s skrek jag åt honom att ge mig den och låtsades skit sur då fick jag den ( yes jag vann ) haha sen lovade jag att inte slå han mer. Sen sprang jag iväg och slog Petter skit hårt i magen med borsten för att han hade tagit mitt husdjur. iallafall så vågade ingen av killarna gå på mig mer. haha sen ringde det in och efterssom soppborsten hade blivitmitt husdjur var jag tvungen att ta med mig den in på lektionen, aja sen var skolan slut och vi gick hem till Emma och åt mellis. Men nu orkar jag inte skriva mer ska ladda upp 434 bilder på pea :D pussar <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: