by amanda

|
HejHej idag var det första dagen i skolan. Det var ju inte roligaste direkt men det var ju såklart kul att träffa alla kompisar igen som jag inte träffat på sommarlovet.. :) Fett tråkigt att sommaren är slut nu, :( längtar redan tills nästa sommar :) <3 Haha men i allafall som kom jag hem klockan 8 och gjorde läxor till klockan 9 och nu sitter jag ju framför datan ;) Men i allafall imorgon ska jag träffa fanny det ska bli roligt :) Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men jag kanske i allafall ska in till globen snabbt för jag måste köpa en bok till ett skolarbete som ska vara klart till på fredag :o :s fast det är ju ett plus också för boken jag ska köpa har jag velat ha fett länge och nu äntligen får jag den för att det handlar om en läxa :) haha fast om inte mamma hade sagt ja så hade jag inte fått den för pappa ville typ inte ;)  aja men nu ska jag gå orkar inte skriva mera, men skriver imorgon igen vad som hände då :) Pussar & Kramar amanda.
Dagens bild är på mig taha :) <3

 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: