by amanda

| Vardag

Tjenare, idag kom jag hem från landet, annie åkte med mig ut på mondagen och tog bussen hem på söndagen. Jag var med Cecilia på lördagen för vi har typ landställe vid varandra, och på söndagen ( alltså idag ) tog vi bussen hem för att vi inte ville vara kvar, i alf nt jag. Det var skit mycket folk på bussen och Cecilia gick på före mig så hon skulle passa plats till mig före mig. Det gick bra tills det kom en jävla kärring och sa att man inte fick passa platser :S Så jag fick stå halva vägen tills vi var i norrtälje ;) Men sen fick jag sitta ett säte framför henne, men sen när vi kom hem så åkte vi till globen och träffade Tildaa och Annie. Och sen när vi gick där så träffade Olivia. F och Saga, sen gick vi och åt. Efter det var vi med Olivia.F och Saga i globen, tills Tildaa kom på att hon hade skit bråttom hem för att hon höll på att missa bussen som skulle gå tills hennes mormor i gävle ;) så då gick vi andra hem till mig. Och efter en stund så kom dess också. Vi hade skit kul och höll på och lura några men säger inte vilka :) Men i alf den här dagen var skit rolig, nu sitter jag hemma hos Cecilia framför hennes pappas data i stan, för jag ska sova här. Och imorgon ska jag träffa min älskling Linnea,

Hedengran atp' heter hon på pea så passa på och besöka henne om ni känner för det ;)

Pözzen <3